کد خبر: 1213563
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰

جوان آنلاین: سخنگوی شهرداری تهران با بیان اینکه در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی، پویش امید و افتخار به صورت روزانه برگزار می‌شود، به معرفی شاخص‌ترین پروژه‌های در صف بهره‌برداری در این رویداد پرداخت. 
عبدالمطهر محمدخانی، سخنگوی شهرداری تهران درباره چگونگی برگزاری پویش «امید و افتخار» در ایام دهه فجر بیان داشت: همزمان با برگزاری جشن‌های سالگرد انقلاب اسلامی، شهرداری تهران نیز هر روز یک پروژه مهم شهری را بهره‌برداری و تقدیم شهروندان خواهد کرد. 
وی افتتاح تقاطع غیرهمسطح اتوبان شهید باقری به شهید زین‌الدین را نخستین رویداد «امیدوافتخار» دهه فجر ۱۴۰۲ دانست و اضافه کرد: همان‌طور که در جریان هستید، تکمیل ۹۸ تقاطع ناقص معابر بزرگراهی پایتخت از کلان‌پروژه‌های عمرانی مدیریت شهری است. در همین راستا این تقاطع غیرهمسطح روز پنج‌شنبه همزمان با آغاز دهه مبارک فجر تقدیم شهروندان شرق تهران خواهد شد. 
محمدخانی درباره دیگر پروژه‌های در صف بهره‌برداری در قالب پویش «امید و افتخار» در ایام مبارک دهه فجر اظهار کرد: افتتاح فاز دوم مرکز تربیتی، درمانی و آموزشی یاورشهر ۹ از مهم‌ترین پروژه‌هایی است که در این دهه باحضور شهردار تهران به بهره‌برداری خواهد رسید که با افتتاح این مرکز، مجموع ظرفیت مراکز ماده ۱۶ تهران برای پذیرش معتادان متجاهر تقریباً به ۲۰هزار نفر نزدیک می‌شود. 
سخنگوی شهرداری تهران افتتاح پروژه جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی سرشاخه اکباتان را از دیگر پروژه‌هایی دانست که در ایام دهه فجر تقدیم شهروندان می‌شود و اظهار داشت: این پروژه نقش مؤثری در تکمیل چرخه بازچرخانی آب‌های سطحی پایتخت دارد و از مهم‌ترین ابزار‌های کنترل روان‌آب‌ها و جلوگیری از سیلاب‌های احتمالی مناطق غربی است. 
وی افزود: زیرگذر اتصال بزرگراه فتح به باغستان نیز از دیگر پروژه‌هایی است که همواره مطالبه جدی شهروندان مناطق جنوب‌غربی و همچنین ساکنان شهر‌های اقماری بوده‌است. با افتتاح این تقاطع غیرهمسطح در ایام دهه فجر رفت‌وآمد و تردد مردم شهر‌های شهریار، اندیشه، باغستان، بهارستان و حتی شهر قدس به پایتخت تسهیل خواهد شد. رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران همچنین جشن تکمیل و افتتاح همزمان هزارو۱۰۰ پروژه محلی مورد تقاضای شهروندان در سامانه «من شهردارم» را از دیگر رویداد‌های امید و افتخار در دهه فجر معرفی و تصریح کرد: بهره‌برداری همزمان این پروژه‌ها با حضور شهردار تهران عمل به وعده و قدرشناسی از مشارکت آحاد همشهریان خوب ما در این پویش است. 
محمدخانی همچنین افتتاح رویداد آیینی «تهران، شهر شهدا» را از دیگر برنامه‌های دهه فجر دانست و خاطر نشان کرد: این رویداد آئینی همزمان با برگزاری کنگره ملی ۲۴هزار شهید پایتخت و در ایام‌الله دهه فجر به یاد و قدرشناسی از قهرمانان این سرزمین برگزار خواهد شد. بزرگمردانی که امنیت و آرامش امروز شهرمان تهران، مدیون فداکاری‌های آن‌ها است. 
سخنگوی شهرداری تهران در خاتمه ابراز امیدواری کرد که افتتاح روزانه پروژه‌ها و تقدیم آن‌ها به مردم در روز‌های مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی، موجبات رضایت شهروندان را فراهم آورد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار